S/4HANA for Customer Management – EN

 S/4HANA for Customer Management  

Müşteri yönetimine yönelik SAP S/4HANA, bir SAP S/4HANA eklentisidir. Bu eklenti, müşteri ilişkilerinizi yönetmenize yardımcı olur ve hizmet sözleşmesi işleme, hizmet siparişi işleme ve müşteri etkileşimi gibi farklı alanlara yönelik işlevleri ve süreçleri planlayıp çalıştırmanıza olanak tanır.

Presales

Satış öncesi süreç, bir randevudan müşteri adaylarının oluşturulmasına ve ardından fırsatlara kadar tüm satış öncesi yaşam döngüsünü destekler.

Service 

Hizmet portföyü, hizmetle alakalı sözleşmeleri oluşturmaktan sipariş tekliflerini, siparişleri ve onayları işlemeye kadar hizmet yaşam döngünüzü yönetmenize olanak tanır.

Interaction Center

Etkileşim merkezi (EM), müşteri sorunları gibi gelen irtibatların yanı sıra giden irtibatları yönetmek için temsilcilerinin çeşitli iletişim kanallarını kullandığı bir şirket içi müşteri hizmetleri departmanıdır.

Subscription Order Management

Abonelik Siparişi Yönetimi, müşterilerin iş çözümlerini ürün ve hizmetlerin bir kombinasyonu olarak sunmalarına olanak tanır.

Temel İşlevler

Müşteri etkileşimi de dahil olmak üzere müşteri hizmetleri işlerinizi yerine getirirken size yardımcı olan çeşitli seçkin ve kapsamlı araçları, bileşenleri ve özellikleri kullanabilirsiniz.

SAP S/4HANA Public Sector for social services management

Sosyal hizmet yönetimine yönelik SAP S/4HANA Kamu Sektörü, sosyal hizmet kurumlarının kendi seçmenlerinden yardım başvuruları almasına, başvuru sahibinin uygunluğunu belirlemesine ve yardım haklarını hesaplamasına yardımcı olur.

SAP S/4HANA Utilities for customer management

SAP S/4HANA Yardımcı Servisleri, etkileşim merkezinde, kamu hizmetleri sektörü için hizmet kabiliyeti sunar. Etkileşim merkezi temsilcileri etkileşim merkezini ana verileri aramak ve yönetmek gibi merkezi bir giriş noktası olarak kullanabilirler.

SAP Customer Experience