Requirements Management

  • Ürünler
  • SAP Solution Manager
  • Requirements Management

Kullanım

Gereksinim Yönetimi kutucuğu, Proje ve Süreç Yönetimi başlatma paneli grubunun bir parçasıdır. Bu başlatma paneli grubu, Proje ve Süreç Yönetimi ile ilgili tüm bilgi ve işlevler için merkezi erişim noktasıdır.

Gereksinim Yönetimi, SAP ve SAP dışı ürünler de dahil olmak üzere işletmeniz genelinde kullanılan yazılım yeniliklerine yönelik değişiklik süreçlerini yönetmenizi sağlar. Yeni bir fonksiyona veya özelliğe olan ihtiyacı belirledikten sonra, iş departmanları (iş kolları) bir iş gereksinimi sunabilir ve gerekli değişiklikleri detaylandırabilir. BT departmanı bu verileri gereksinimin kapsamını belirlemek ve uygulanıp uygulanamayacağını belirlemek için kullanır.

 

Entegrasyon

Gereksinim Yönetimi, Değişiklik Kontrol Yönetimi sürecine paralel olarak mevcuttur ve Değişiklik Talebi Yönetimi ile yüksek düzeyde entegredir. Ancak gereksinim yönetimi, proje planlamasıyla (Portföy ve Proje Yönetiminde) entegredir ve böylece iş kolunun talep ettiği yeni gereksinimleri karşılamanıza olanak tanır. Değişiklik İsteği Yönetimi ise mevcut işlevleri değiştirmek için kullanılır.

 

İlişki

Bir iş gereksinimi birden fazla BT gereksinimine bölünebilir ve bunlar daha ileri değerlendirme ve olası entegrasyon için çeşitli geliştirme departmanları arasında dağıtılabilir.