SAP Commerce Cloud

  • Ürünler
  • CRM ve Müşteri Deneyimi (CX)
  • SAP Commerce Cloud

SAP Commerce Cloud ile e-ticaret süreçlerinizi kurumsallaştırın

e-Ticaret, özellikle son yıllarda büyük küçük fark etmeksizin tüm işletmeler tarafından yatırım yapılan bir alan.SAP Commerce Cloud, işletmelerin yatırımlarının karşılığını daha etkin şekilde alınması için tasarlanmıştır. SAP CC ile, başarısı kanıtlanmış, yenilikçi ve gelişmiş bir ticaret platformu ile çevikliğin kapısını aralayabilir, müşteri deneyimi stratejinizi geleceğe uyumlu hale getirebilirsiniz.

Her işletmenin birincil amacı kâr sağlamaktır ve bu da, müşteri memnuniyeti ile elde edilir. Peki ama, e-Ticaret faaliyetleri yürüten bir işletme nasıl müşteri memnuniyeti sağlar? Kurum genelinde elde ettiği veriler ışığında anlamlı kararlar alan bir ticaret platformu ile.

e-Ticarette kârlılığın bir numaralı yardımcısı: Optimize müşteri deneyimleri

e-Ticaret firmalarının bir numaralı tercihi SAP Commerce Cloud, optimize edilmiş müşteri deneyimleri konusunda sizleri destekler ve inovatif adımlar noktasında cesaretlendirir.

Hem B2B hem de B2C’de ortak olan müşteri davranışı şudur: Her müşteri özel bir hizmet aldığını görmek ister. İhtiyaçlara göre uyarlanan, kişiselleştirilmiş uygulamalar ile müşteri kendini özel hisseder; gelecek satın alma faaliyetlerini de buna göre şekillendirir.

Bulut tabanlı ve çok kanallı bir ticaret platformu olma özelliği taşıyan SAP Commerce Cloud, depo, online, mobil, mağaza, sosyal medya ve çağrı merkezi gibi birden fazla kanalı birleştirir ve kullanıcısına entegre bir deneyim sunar.

SAP Commerce Cloud için Technova uzmanlığına güvenin

Kişiselleştirilmiş müşteri etkileşimleri tasarlamak için pazarlama ekiplerine destek veren SAP Emarsys Customer Engagement, Technova uzmanlığıyla buluştuğunda kuruluşlara benzersiz bir müşteri sadakati imkânı sunar.

Technova, tüm müşteri verilerinin tek bir kanalda toplanması ve değerlendirilmesi yoluyla işletmelerin e-ticaret faaliyetlerini yöneten SAP Commerce Cloud özelinde kapsamlı bir danışmanlık sağlar.

e-Ticaret faaliyetleri yürüten kuruluşların tüm müşteri süreçlerini optimize hale getiren çözümlere Technova’nın geniş sektör tecrübesiyle erişmek için mutlaka iletişime geçin.

Yeni iş modellerini ve müşteri iletişim
noktalarını benimseyin.

Akıllı veriler ışığında elde edilen içgörüler ile
kârlılığı yakalayın.

Çalışanları, müşteri beklentilerine %100 yanıt veren danışmanlara dönüştürün.

Süreçleri karmaşadan arındırırken güvenliği
üst noktada tutun.

Riskleri azaltın.

Rekabet avantajı edinin ve müşteri güveni kazanın.