SAP Customer Data Platform

  • Ürünler
  • CRM ve Müşteri Deneyimi (CX)
  • SAP Customer Data Platform

Müşterilerinizle uzun soluklu iş birlikleri yürütmek için SAP Customer Data’nın içgörülerinden yararlanın

SAP Customer Data Platform, işletmelerin, müşteri beklentilerine hakim olmaları yoluyla aradaki iletişimi iyileştirmesine yarayan bir uygulamadır. Bu sayede müşteri deneyimi yükseltilir ve müşteri bağlılığı elde edilir.

Müşterilere dair içgörüler, onları anlamak ve etkin iletişim kurmak noktasında işletmeleri destekler. İletişim kadar iş devamlılığının da önem arz ettiği yadsınamaz bir gerçek. SAP Customer Data Platform, bu uğurda arşivlediği müşteri verileri ile iş birliğinin devamlılığını sağlar.

İş dünyasında başarının anahtarı pazar genişlemesi ve işletmenin mümkün olan en yüksek seviyede büyümesidir. Hal böyle iken eski veriler ışığında yeni müşterileri mutlu etme hem de mevcut müşterileri kaybetmeme noktasında SAP Customer Data büyük rol oynar.

Doğru öngörüler ışığında gelirinizi artırın

Müşteri deneyimi dendiğinde ilk akla gelen iletişimde olumlu bir etki bırakılıp bırakılmadığıdır. Bunu, etkileşimin kazanıldığı veya kaybedildiği bir savaş meydanı olarak görmek mümkün. Peki, kazanmanın birincil yolu ne? İletişimde olunan tüm temas noktalarında gerçek zamanlı öngörülere sahip olmak. Unutmamak gerekir ki karşındakini yeterince iyi tanımak, onun beklentilerini karşılamada önemli bir yer edinir.

Technova, SAP Customer Data Platform özelinde nasıl fark yaratır?

SAP ürünleri özelindeki gelişmiş deneyimi ile Technova, işletmelerin satış, servis ve pazarlama başta olmak üzere geniş yelpazede sürece etkin katkı sunar. Her müşterinin ihtiyacına yönelik sunulan kişiselleştirilmiş çözümleri geliştirmek adına atılacak tüm adımlar titizlikle atılır ve kullanıcıya eşsiz bir dijital dünya deneyimi yaşatılır.

Tedarik zinciri optimizasyonu ve
ürün inovasyonu amacıyla ERP
ile bağlantı kurun.

İş ihtiyaçları doğrultusunda
uygun kullanım için müşteri
profili görünümlerine erişin.

Müşteri verilerinin, amacına
uygun kullanılması ile gizlilik
açıklarına mahal vermeyin.

Kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmak
için müşteri içgörülerine gerçek zamanlı
erişmeyi mümkün hale getirin.