SAP Enterprise Consent and Preference Management

  • Ürünler
  • CRM ve Müşteri Deneyimi (CX)
  • SAP Enterprise Consent and Preference Management

SAP Enterprise Consent and Preference Management ile müşterilerinize kendi deneyimlerini yönetme imkanı verin

SAP ECPM olarak da bilinen SAP Enterprise Consent and Preference Management, müşterilerinizin profille ilişkili bilgilerine & verilerine, izinlerine ve tercihlerine kolayca ulaşmalarını ve kendi deneyimlerini oluşturmalarını mümkün kılar.

Global ve bölgesel gereklilikleri yerine getirin & müşteri güveni oluşturun

Pek çok temas noktasında müşterilerinizin onayına ihtiyaç duyarsınız.

SAP Enterprise Consent and Preference Management ile özelleştirilmiş iş akışları (workflow) yoluyla kullanım koşullarını ve gizlilik politikalarını ilgilendiren tercihleri müşterilerinizin yönetmesini sağlayabilirsiniz.

Açık izin isteklerini sunmayı da mümkün kılan SAP ECPM, yeni izinleri de otomatik olarak talep etmeyi mümkün kılar. Üstelik çözüm, müşterilerinizin izin ve tercihlerini, tarihleri ile beraber saklamayı sağlar. Bu şekilde, hem global hem de bölgesel olarak gereklilikleri yerine getirmeye yardımcı olurken SAP ECPM, müşteri güveni oluşturma ve hesap bilgilerinin kontrolünü sağlama noktasında değerli çözümler sunar.

SAP Enterprise Consent and Preference Management Hizmetinde Technova

SAP Customer Data platformun bir komponenti olan SAP Enterprise Consent and Preference Management ile optimum performansa anca diğer komponentler konusunda uzmanlık sağlayan bir organizasyon danışmanlığında ulaşabilir.

Technova olarak biz, SAP alanındaki uzun soluklu deneyimimiz ile SAP Enterprise Consent and Preference Management implementasyonunu kısa sürede sağlıyor; müşteri deneyimini iyileştirmenizi mümkün kılıyoruz.

Müşterilerinize, kurumunuzla olan tüm ilişkileri
yönetme imkanı verin.

Onaylar, profiller ve hesap bilgileri üzerinde
kontrol sağlayın.

Veri depolama ve düzenleme seçeneklerileri
müşteri verilerini güvenle saklayın.

İzinler ile ilişkili olarak global ve bölgesel
yönetmeliklere uyum sağlayın.

Güven oluşturarak müşteri ilişkilerini geliştirin.

Onay aşamasına ilişkin ekstra maliyetten kurtulun.