SAP Sales Cloud

  • Ürünler
  • CRM ve Müşteri Deneyimi (CX)
  • SAP Sales Cloud

Modern müşteri ilişkileri yönetimiyle satışta optimum performans yakalayın

SAP ekosisteminde daha önce SAP Hybris Cloud for Sales/SAP Hybris Sales Cloud olarak adlandırılan ve zaman içinde ek özellikler ile zenginleştirilmiş olan SAP Sales Cloud, temelde, bulut gücünü (cloud) kullanan bir CRM çözümüdür.

Geleneksel CRM çözümlerine kıyasla SAP Sales Cloud, yalnızca satış sürecini iyileştirmez; tüm ekibiniz, satış gücü otomasyonundan, güvenilir tahmin ve planlamalardan yararlanırken, kullanımı kolay bir arayüz ile işlemleri yerine getirir.

Satış fırsatlarının erken tespitinden, müşteri ilişkileri yönetimine kadar pek çok alanda avantaj sağlayan SAP Sales Cloud, 360° bir satış stratejisine sahip olmanız için harika bir yoldur.

Tüm satış yaşam döngüsü için tek bir bulut çözümünden yararlanın

Bulut destekli bir CRM çözümü olmasıyla benzerlerinden ayrılan SAP Sales Cloud, back-office verileri, sahada kullanmanızı mümkün kılarak, satış gücünü hiç olmadığı kadar artırır.

Tüm cihazlarda (mobil veya masaüstü fark etmeksizin), hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak kullanılabilen çözüm, veri erişimini her daim sağlar ve üretimden, siparişe, oradan müşteriye ulaşımına kadar, tüm satış yaşam döngüsünü tek bir sistem üzerinden yönetmenizi mümkün kılar.

Hiçbir satış fırsatını kaçırmayın diye: Technova + SAP Sales Cloud

Bugüne kadar, pek çok SAP CRM projesini başarıyla yürütmüş bir kurum olarak, SAP Sales Cloud’un gücünden “tam anlamıyla” yararlanmanız için buradayız.

Motivasyonu yüksek ve deneyimli SAP CRM danışmanlarından oluşan çekirdek ekibimiz ile satış faaliyetlerinizin veriye dayalı bir biçimde planlanmasını sağlıyor; satış hattınızı her daim kontrol altında tutmanız için çalışıyoruz. Hiçbir satış fırsatını kaçırmamak için Technova

Satışa ilişkin tüm verileri tek bir
sistemde depolayın.

Gerçek zamanlı analizler ile 360°
müşteri ve satış görünümü sağlayın.

Çalışanları, müşteri beklentilerine %100 yanıt veren danışmanlara dönüştürün.

Hem çevrimiçi hem de çevrimdışı şekilde çalışın, satış fırsatlarını yakalayın.

Third-party uygulamalarda kolay entegrasyon sağlayın.