SAP Services Cloud

Müşteri sadakati ve gelir artışı” grafiğinde çift yönlü yükseliş

İşletme genelinde birbiriyle bağlantılı iş süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyet ve sadakatini yükseltir; bu sayede gelir artışı da hız kazanır. Müşterilerin, aldıkları hizmet boyunca anlaşıldıklarını hissetmeleri, bu yolculuğa değer katar.

Değer gördüğünü bilen bir müşteri için söz konusu işletmeye bağlı kalmak, kaçınılmaz bir sondur. Bu, gelecekteki büyümeyi güvence altına alırken; yeni müşterilere yöneltilecek davranış biçimi için bir kılavuz görevi görür.

SAP Service Cloud’un müşteri deneyimine dair sunduğu veri ve raporlar, verilen hizmetin ölçülmesini sağlar. Ölçüm sonuçlarına göre gerekli iyileştirmeler yapılır.

Hizmet ekipleri, gücünü SAP Services Cloud’dan alıyor

Müşterilerle iletişim halinde olan ve taleplerine yanıt veren hizmet ekipleri, SAP Sales Cloud’un destekleriyle eylemlerini geliştirir ve hatasız bir zemine oturtur. Süreçlerdeki verimlilik artışı gözle görülür seviyede seyreder ve kusursuz bir müşteri deneyimi sağlanmış olur.

Müşterilere her yönden ve her açıdan hakim olmak, tüm işletme bazında en doğru adımların atılmasına ön ayak olur. Tüm hizmet taleplerinin aynı arayüzden yönetilmesi ve bu sayede edinilen entegre iletişim kanalları ile aksiyona geçiş hızlanır.

Technova ile müşteri deneyiminin zirvesine yerleşmek mümkün

SAP Service Cloud’un ustalıkla geliştirilmiş müşteri deneyimi araçları, iletişim merkezinde hızlı aksiyon alımı ve sahada mükemmel uygulama ile müşteri deneyiminde çığır açar.

Technova’nın uzman danışmanları, SAP Service Cloud’un gücüne güç katarak müşteriler için özelleştirilmiş deneyimler sunar ve tüm servis kanallarında hızlı ve etkili sonuçlar doğurur.

SAP Services Cloud neleri mümkün kılar?

Müşterilerin yaşayabileceği olası problemlere
anında müdahale şansı

Mevcut ve potansiyel müşteriler için eşsiz öngörülere sahip olma avantajı

Müşteriyi elde tutma ve kârlılık oranlarında artış

Süreçleri karmaşadan arındırırken güvenliği
üst noktada tutun

Hatadan arındırılmış
çok kanallı hizmet anlayışı

Otomatikleştirme ile, ilgili ekiplerin iş
yükünde azalma ve verimliliklerinde artış