Satış öncesi süreç, bir randevudan müşteri adaylarının oluşturulmasına ve ardından fırsatlara kadar tüm satış öncesi yaşam döngüsünü destekler.

Aktivite Yönetimi:

Şirketinizin çalışanlarının tüm faaliyetlerini kaydetmek için aktivite yönetimini kullanabilirsiniz. Bu işlev, randevu almayı ve görev oluşturmayı da içerir.

Aday Müşteri Yönetimi:

Şirketinizin iş alma şansını kolaylaştırmak için müşteri adayı yönetimini kullanabilirsiniz. Bu özellik, satış öncesi başlangıç sürecini otomatikleştirerek müşterinin ilk ilgisi ile satış arasında bağlantı oluşturarak süreci hızlandırır.

Fırsat Yönetimi:

Satış sürecinizi kontrol etmek için fırsat yönetimini kullanabilirsiniz. Bir fırsat, satış olasılığını, talep edilen ürün veya hizmetleri, bütçeyi, potansiyel satış hacmini ve tahmini satış olasılığını açıklar.