IT Service Management

BT Hizmet Yönetimi, bir mesaja dahil olan tüm taraflarla iletişim kurmanıza olanak tanır. Bunlar, çalışanlar, müşteriler, danışmanlar veya destek personeli gibi sistem ortamının veya şirketinizin çözümlerinin tüm kullanıcılarını içerir.

BT sistemi ortamınız aynı zamanda SAP çözümlerini de içeriyorsa müşteri SAP uzmanları ve SAP Hizmet ve Destek personeli de BT Hizmet Yönetimini kullanarak iletişim kurabilir.

BT Hizmet Yönetimi ile harici bir yardım masasına bağlanabilir, hizmet bağlantıları kurabilir ve SAP Hizmet ve Desteğine erişebilirsiniz.

Olay

Olay, bir hizmetin standart işleyişinin parçası olmayan ve o hizmetin kalitesini bozan olaydır.

Sorun

Sorun, bir veya daha fazla olayın genellikle bilinmeyen bir nedenidir. İşlemciler, ortak nedenlerini tespit etmek amacıyla bir dizi olay mesajını gruplandırmak için sorunları kullanır.

Hizmet Talebi

Bir hizmet talebinde kullanıcı, örneğin parolanın sıfırlanması veya donanımın taşınması gibi belirli bir hizmeti talep eder.

Servis Siparişi

Kullanıcılar bir hizmet kataloğundan çeşitli öğeleri veya hizmetleri sipariş etmek için hizmet siparişleri verirler.

Bilgi Makalesi

İşleyiciler bir konu hakkında, genellikle de olayların çözümü hakkında bilgi sağlamak için bilgi makaleleri oluşturur.

Operasyon Görevi

Operasyon görevleri yinelenen görevleri yönetmek için kullanılır.